Technisch support verzoek

APG Europe streeft naar tevreden klanten. Daar zijn een strak kwaliteitswaarborgingsbeleid en heldere procedures voor. Voor u betekent dit dat we altijd systematisch naar een passende oplossing zoeken indien u technisch support wenst met betrekking tot onze producten en/of onze dienstverlening.

Uw verzoek tot technisch support (TSR: Technical Support Request) wordt geregistreerd in ons TSR rapportagesysteem. Onze afdeling Kwaliteit neemt uw melding binnen 1 werkdag in behandeling. U kunt daarna de status van uw TSR 24/7 inzien in Mijn APG op onze website. Om dit mogeljk te maken dient u eerst in te loggen op Mijn APG met uw account.

TSR managementsysteem

  • 24/7 toegang tot uw verzoek voor technisch support, TSR status en samenvatting
  • QA/QC verankering door IRCA gecertificeerde Quality manager
  • SAP ® ERP geïntegreerde, alomvattend TSR verwerkingssysteem
  • Een service georiënteerde kwaliteitsaanpak
  • Gestroomlijnde informatie voor uitstekende klantenondersteuning
  • Batchnummers volgsysteem & traceerbaarheid

Voor vragen of verdere uitleg vragen wij u contact op te nemen met Eric van Overbruggen, onze Quality & Application Officer: telefoonnummer +31 297 514 626 of email eon@apg-europe.eu

Toegang tot het TSR formulier:

  1. log in
  2. klik op de blauwe button