Klachtregistratie

Af en toe gaat er iets mis met een bestelling of maken wij gewoon een fout. Dat is vervelend, vooral voor u.
APG Europe streeft naar tevreden klanten. Daar zijn een strak kwaliteitswaarborgingsbeleid en heldere procedures voor. Voor u betekent dit dat we altijd systematisch naar een passende oplossing zoeken indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening.

Uw klachtmelding wordt geregistreerd in ons klachtenbehandeling rapportagesysteem. Onze afdeling Kwaliteit neemt uw melding binnen 1 werkdag in behandeling. U kunt daarna de status van uw klachtmelding 24/7 inzien in Mijn APG op onze website. Om dit mogelijk te maken dient u eerst in te loggen op Mijn APG met uw account.

Klachtenmanagementsysteem

  • 24/7 toegang tot uw klachtmelding, klachtstatus en samenvatting.
  • QA/QC verankering door IRCA gecertificeerde Quality manager.
  • SAP ® ERP geïntegreerde, alomvattend klachtenverwerkingssysteem.
  • Een service georiënteerde kwaliteitsaanpak.
  • Gestroomlijnde informatie voor uitstekende klantenondersteuning.
  • Batchnummers volgsysteem & traceerbaarheid.

Voor vragen of verdere uitleg kunt u contact op te nemen met Eric van Overbruggen, Quality Control Engineer: telefoonnummer +31 297 514 626 of email eon@apg-europe.eu.

Toegang tot het klachtformulier:

  1. Log in via het menu in de blauwe balk boven in de pagina.
  2. Klik vervolgens op de blauwe button hieronder: